tirsdag 24. mars 2009

2 innlegg fra meg i dag:)






Våren lusker seg inn ved inngangspartiet,med deilig morgensol.Har fått kjøpt noen blomster på plantasjen som pynter opp litt.Vårstemningen kommer med en gang jeg ser glimt av sol og blomster ved husveggen.......endelig...Jeg er et skikkelig sommermenneske,så gleder meg veldig til sommeren.La verandadøren stå åpen hele dagen og ta iddagen ute i det blå.Gjerne med litt grilling også.Snart er det tid for å sette poteter også.Dette er et høydepunkt for barna.Egen grønnsakshage:)Gleder oss.Klem

2 kommentarer:

A-H sa...

Så fint det ble da, vårlig! Så fine urner du har:)
Ja sommern er herlig, vi får prøve å få til den hytteturen i år vel:)

Du får ta deg en tur på torsdag da, med pølser og unger, åpen gård her vet du;)

Gleder meg til torsdag kveld;)

Karina sa...

Her var det mye fint ja!!! Både på trappa og nytt håndarbeide :)
Gleder meg til hobbykveld, så håper snuppa her sover godt den kvelden... hehe