lørdag 14. mars 2009

Denne fine oppsatsen fikk jeg i dag:)Kjempe fin,også jeg som liker så godt sommerfugler da;)Englelampen fikk vi til bryllupet vårt.Veldig glad i den.
Endelig har jeg fått kjøpt denne kosebamsen til min datter.Er bare så deilig å myk,også sååååå søt da.Har kikket på den siden jeg gikk gravid:)


Denne duken,eller løper heter det kanskje,fikk være med meg hjem fra Fryd i dag.
Pottene i vinduskarmen fikk vi til bryllupet,og maleriet på veggen malte jeg på skolen,malt med acrylmaling.Skapet er over hundre år gammel,og har pusset opp selv.Veldig glad i det skapet:)

Dette fikk bli med meg hjem fra Fryd i dag:)2stk vaskekluter, 4 stk glasshåndkler og en løper.



Dette flotte G&C speilet fikk vi også til bryllupet vårt
Fortsatt god helg til dere alle:)


3 kommentarer:

A-H sa...

Jippi, bilder:D
Så fin duk og kluter:)
Nå smelter snøen mer og mer bort her, nå kan du snart komme:)

pepperkverna sa...

Koselig spiseplass!Hege

Livy sa...

Heisann!
Så fine bilder du viser her Carina! Lampen er bare helt nydelig synes jeg!

Fine ting du fikk med deg fra Fryd, trist at de legger ned ja!

Ønsker deg en fin dag i solen!
Klem fra Livy